* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Friday 24 June 2011

Testimoni~Semakin Ramai yang Berpuas Hati dengan Set Breastfeeding Shaklee

credit to Shaklee GBS Group~*


Anak pukulan Shaklee. Lahir 2.9 kg, sekarang 6 kg at 8 weeks. Ibu mengamal kan shaklee dari mengandung hingga sekarang :) Thanks kak N!!
about an hour ago ·UnlikeLike · ·UnsubscribeSubscribe


  • skang ni pagi: susu kuning. petang: susu ijau hehe! kwn2 opis pelik je tgok susu pekat smcm =) 1 lg yg sy prasan, adam muqris makin bulat sejak consume set b ni hehe! i loike!!
    on Friday ·UnlikeLike · ·UnsubscribeSubscribe


Dah seminggu amalkan Tips Eksklusif yang diberi Azrin Mohd. Alhamdulillah, hari ni baru nampak hasil. Selalunya pam kali ke-2 di ofis akan dapat lebih sikit dari pam yg pertama. Tapi, hari ni dapat lebih. Excited sangat ni! Moga2 dimurahkan rezeki Sakinah...
about a week ago ·LikeUnlike · ·SubscribeUnsubscribe

sy tengok ramai kat sini yang berjaya lps guna set b..saya baru guna set ni minggu lepas..sebenarnya sblm ni saya pernah demam sehari lps pam susu..lepas tu jadi takut nak pam..pastu saya beli set b dengan harapan bila susu banyak, mudah saya nak pam susu .. baru 2hr makan set tu, alhamdulillah, terasa perbezaan. badan rasa lebih bertenaga n rasanya susu lebih pekat, sbb sblm ni bb saya menyusu agak lama, tp lepas makan supplement tu dia menyusu kejap je n cepat sendawa. saya pun try la pam sbb rasa susu byk dalam breast..tp malangnya sy demam lagi..dan kali ni 4 hr. sebelah b saya rasa sakit bila bb menyusu. saya g jpe dr n ambik ubat, n terpaksa stop supplement.saya baru je baik semalam n baru hari ni sambung lagi supplement tu..tapi rasa agak fobia nak mengepam susu lagi..takut demam laa...
last Monday ·LikeUnlike · ·SubscribeUnsubscribe

saja2 nk kongsi ngan pengamal set bf shaklee..sy telah mula kenal shaklee ni pada nov 2010 dr blog Norita Mohd Idris.. sblm amik set b sy dpat pam 3oz satu sesi..tp setelah beberapa hari consume set b sy dapt 8oz satu sesi..so sedikit sebanyak shaklee mmg membantu meng-upkan EBM sy..anda plak bagaimana? jom la kta kongsi pengalaman ngan set bf ni..
about a week ago ·LikeUnlike · ·UnsubscribeSubscribe




Berminat untuk mencuba Shaklee?
Boleh sms kan kepada saya 019-5257274 atau email syikin.nazri@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...