* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Thursday 9 June 2011

Set Penyusuan Shaklee Ambil Masa Untuk Beri Kesan

Saya gembira menerima sms daripada kawan-kawan saya yang consumed vitamin Shaklee. Ada yang memberi testimoni, ada yang mengadu makan vitamin tak beri kesan, ada yang komplen lepas makan vitamin jadi itu dan ini, dan ada juga yang minta pandangan dan tips penyusuan, penjagaan dalam pantang, penjagaan bayi dan sebagaimana. Saya gembira! Anda tanyalah soalan yang berulang-ulang, dan saya tetap suka sebab anda buat saya rasa dihargai. Anda mencari saya untuk menyelesaikan masalah anda, untuk menggembirakan hati anda yang gundah dek masalah, atau sekadar berkongsi kegembiraan anda.

Saya memang teruja.

Latest, saya terperasan tentang persoalan "berapa lama vitamin Shaklee akan beri kesan kepada saya?"

Ini jawapan saya. Testimoni salah seorang pengguna Shaklee, Ugy.



Ugy terima stok Set Penyusuan Shaklee pada 5 Mei yang lepas. Ini soalan Ugy kepada saya selepas seminggu consumed set tersebut.



Satu lagi testimoni (terkini) daripada Ummi Hanifah Abd Halim


Set penyusuan Shaklee bukanlah ubat-ubatan yang memberi kesan on the spot kepada tubuh kita. Ia mengambil masa untuk memperbaiki kerosakan dalam tubuh kita, flush out segala toksin dan kekotoran sehingga anda mengalami healing crisis, dan akhirnya barulah ia berjaya menjalankan fungsinya kepada tubuh secara sempurna. Bergantung kepada kondisi tubuh anda, samada anda selama ini menjaganya dengan baik atau kurang baik, ketika inilah vitamin Shaklee membantu anda.

Tips ringkas untuk yang belum nampak kesan :
  1. Sabar dan jangan panik
  2. Teruskan pengambilan vitamin seperti yang diberitahu distributor
  3. Pastikan pengambilan air tidak kurang 3 liter sehari supaya vitamin lebih mudah bertindak.
  4. Amalkan juga pemakanan seimbang dan berkhasiat.
  5. Positif dan doa yang berterusan


    Berminat untuk mencuba Shaklee?
    Boleh sms kan kepada saya 019-5257274 atau email syikin.nazri@yahoo.com 
     

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...