* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 18 June 2011

Kenapa Perlu Kesabaran Makan Vitamin Shaklee?Testimoni Selepas 5 bulan..

Sekilas fakta:Shaklee adalah antara vitamin yang terawal dalam sejarah supplement. Ianya diperkenalkan oleh doctor yang bernama Dr. Forest C. Shaklee. Beliau mengkaji kepentingan tumbuh2an dan kebaikannya ke atas manusia.

1. Forest C. Shaklee is the founder of vitamin in year 1951- vitamin mineralized
2. Shaklee melakukan klinikal test untuk setiap produknya...
3. Telah lebih 50 tahun dalam pasaran dan ianya diyakini selamat.
4. Ianya murah setanding dengan kualiti...
5. Amalan istiqamah akan membuahkan hasil dan kesan yang ketara.
Supplemen Shaklee adalah vitamin.. yang bertindak secara natural..





1. Penyerapan vitamin oleh sel akan menjadikan sel itu perlu masa untuk stimulate dan menghasilkan sel yang kuat dan membentuk antibodi.

2. Supplement akan mengisi ruang kekosongan yang tidak dapat dipenuhi melalui pengambilan makanan harian.

3. Tindakbalas yang berlaku dalam badan untuk proses penyembuhan adalah secara semulajadi oleh sistem antibodi badan yang secara perlahan2 dibentuk dari pemakanan dan yang dilengkapi melalui makanan tambahan.
kalau ubat pula?..efeknye cepat…(mcm telan panadol tu..cepat surut panas and sakit kepala…kenapa saya kata ubat ade kelemahannya walaupun efeknye cepat?
1. Proses penyembuhan berlaku adalah secara paksaan melalui suntikan ubat kedalam sistem antibodi tubuh.
2. Saraf akan menjadi lemah kerana terlalu bergantung dengan ubat.
3.dalam jangka panjang, antibodi dan saraf kita akan mula lali dengan ubat tersebut maka dos yang lebih tinggi diperlukan oleh memastikan penyembuhan dapat berlaku dengan cepat.
4. Boleh memberikesan dan impak yang besar kepada buah pinggang serta hati.
.Sebab tu saya kata Shaklee ni best..dan yang penting kene consistent mkn berterusan.. yelahkan ..kita bukan nak sihat sehari dua jer..jadi pastikan anda sabar di awal2 pengambilannya.dan teruskan lah setia bersama Shaklee...Hasilnya?..berbaloi baloi..tak perlu saya hurai panjang lebar.. hanya yang dah rasa pasti akan over2 excited.....hihi..bak kata Pn Fida ni..selepas 5 bulan sabar mengambil Shaklee..
...... Pn Fida,kenalan cyber saya...... besar jugak ujian dan cabaran beliau dlm penyusuan susu ibu.. tak tercerita kat sini.. tapi saya yakin beliau seorang yang tabah... supplemen ni hanya sebahagian dari checklist ..selebihnya terserah kat sendiri.. dan yang pasti rezeki susu ibu itu dari Allah SWT jua..beliau bermula dengan SET B ..kemudian sedikit demi sedikit add on ESP, Omega, Vitamin E, Nutriferon..dan sekarang baru nampak kesannya.. kesannya yang amat mengujakan si ibu dan si anak.....


Mari baca SMS,Puan Fida..(belum sempat upload gbr baby beliau yg comel)

"hi kak..sihat alhamdulillah.. baby pun sihat..fida punya eczema getting better..susu hari2 dpt 150z..alhamdulillah tak pernah kurang dari tu...tulah kak...rasanya dah dekat 5bulan mkn shaklee..baru rasa kesannya..lega sangat.memang tak menyesal pun beli shaklee nih..hihi..dan fida akan teruskan guna sampai bila2...




No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...