* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Friday 6 May 2011

Testimoni~Pengalaman Mazzni Selepas 2 Hari Menggunakan Set Breastfeeding Shaklee

Lagi testimonial dr pengguna Shaklee..masih tak percaya dengan kesan Set B? ok..jom kite layannn
..

Alhamdulillah...Semakin ramai yang mendapat kesan yang diingin-ingin kan..Selalu saya tekankan Set Breastfeeding Shaklee bukan semata-mata milk booster tapi lebih daripada itu..Tak percaya?Baca testimonial Mazzni :)



Salam Rin,

Alhamdulillah, masuk hari kedua makan set breastfeeding. Dah nampak kesan sikit.

Pertama, susu yang dipam macam makin pekat. sebelum ni, memang sangat cair. Lepas tu, Sakinah kalau DF pun tak lama. Suami pun perasan. mungkin sebab cepat kenyang kot. cuma kuantiti susu tak bertambah lagi. masih macam dulu juga. harap2 ada perubahan 2-3 hari ni. sebab risau stok tak cukup utk bekal kat sakinah.

Yang kedua, saya makin kerap 'membuang air besar'. Sebelum ni, memang susah sangat. Lagi2 lepas bersalin ni kan. Kalau buang, sakit yang amat kat bawah tu. Sekarang, sehari ada dalam 2 kali membuang, dan sakit pun dah kurang sikit. masih ada sakit sikitlah...

Tu je kot yang saya perasan. baru 2 hari kan. saya nak tanya, kerap kentut tu pun antara kesan set bf ni ke? 

Apa2 perkembangan lain saya beritahu lagi nanti. Nak tanya, kalau nak beli full pack, harga macam mana ye? nak sediakan bajet. hehe...


Nak tau kenapa?Ini lah kesan Alfalfa. Bukan Mazzni seorang. Saya pun sama..sebelum kawen saya 'membuang' 2-3x seminggu jer..Semasa mengandungkan Arissa lagi teruk..Huhu...Cakap lah buah ape saya tak makan..Tapi sembelit teruk..Selepas melahirkan Arissa pun sama...Sampai berdarah-darah..huhuh.(Lebih lagi saya tak mkn sayur!)


Tapi selepas consume Shaklee (Alfalfa terutamanya) sejak 9 bulan yang lepas..NO MORE SEMBELIT... :)
.............................................................................

Anda mahukan TIPS EKLUSIF yang sedang HOT tu?Jika anda customer lama or bakal customer saya, nantikan TIPS ini dari saya :)

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...