* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Friday 6 May 2011

Testimonial Tripple M Shaklee~ Susu Bertambah Banyak


Sukanya saya dapat sms yang menggembirakan dari yang mencuba tips eksklusif dari Euphoria GBS. Syukur sangat dengan kelebihan dan rezeki yang Allah anugerahkan kepadanya. Berbunga-bunga hati baca sms dari Shima ni.



















"..Shima dah start minum esp dan oste seme tuh dalam seminggu, dah mula nampak kesan. Semalam pump kat office, senang2 je dapat 16oz.. dalam 2-3jam, B dah bengkak.. happy giler rasa macam nak nangis je.. pagi tadi pump pukul 5am je pun dapat 4oz..alhamdulillah..rezeki anak..syukur.."


"Okay, baru selesai sesi 9.30pagi..Alhamdulillah dapat 6oz..xpernah lagi dapat 6oz eachs ession..this is 1st time..each B 4oz..yang sebelah kanan, kurang sikit..but its okay.. lebih dari cukup..hehe..tq so much!"

Saya pun rasa macam nak melompat kegembiraan baca sms Shima ni. Bukan apa, bila customer down, saya pun turun susah hati dan cuba cari jalan macam mana boleh bantu. Jadi, bila dia happy, saya pun happy sama. Shima ni, pelanggan setia Shaklee.

Alhamdulillah, Shima terus positif untuk mencari jalan dan cara untuk menambah pengeluaran susu.

Sebenarnya pemakanan yang tinggi protein dan kalsium amat membantu pengeluaran susu ibu. Pemakanan yang seimbang adalah asas yang sangat penting untuk kesihatan ibu, bayi seterusnya membantu penghasilan susu. Tidak dilupakan3  syarat penting lain iaitu kerap kosongkan payudara dengan regular pump session, minum air melebihi 3L dan terus terusan berdoa pada yang Maha Berkuasa.

Kandungan Tripple M Shaklee yang terbaru ini mengandungi

Vitalea:
Menampung keperluan dan kekurangan penyerapan vitamin dari makanan. Menjaga kesihatan untuk jangka masa panjang. Mengandungi lebih 28 vitamin dan mineral dengan kompisisi yang mencukupi untuk keperluan harian termasuklah beta caratone untuk penglihatan dan pembinaan tisu juga kalsium, vitamin C dan D untuk tulang dan gigi yang sihat.

Vitamin C:
Anti oksida yang baik. Membantu tubuh melawan radikal bebas dan memelihara sel-sel badan. Menguatkan antibodi. Sebiji vitamin C Shaklee bertindak mengikut pelepasan masa jam demi jam dan bersamaan dengan 7 biji oren. Hebatkan? Vitamin C membantu kesihatan ibu supaya berupaya melawan penyakit dari menjadi lebih serius dan berpanjangan.

B Complex:
Sangat penting untuk metabolisme lemak dan membantu pembentukan sel darah merah. B Complex Shaklee yang lengkap kesemua jenis vitamin B bertindak secara bersama akan memberi kesan yang hebat dengan memberi kesegaran dan anti-stress. Ini amat penting untuk mood ibu supaya kekal ceria dan gembira untuk penghasilan susu yang mantap.

Set Tripple M juga didatangkan dengan:

Ostematrix:
Ostematrix Shaklee terdiri dari Kalsium, Magnesium, Vitamin, Zink dan Copper.
Semuanya membantu membina tulang dan gigi yang sihat. Kesan yang amat disukai ramai adalah ia turut memberi kesegaran di awal pagi dan menambah susu badan jika diambil dengan aturan dan amalan yang betul. Ibu yang menyusu sememangnya memerlukan kalsium tambahan dan Ostematrix Shaklee adalah lebih baik kerana ia mudah dan senang badan.

Energizing Soy Protein:
Susu ibu terbina dari protein. ESP Shaklee yang kaya dengan protein amat membantu dalam penghasilan susu ibu. Ia adalah soya terbaik kerana dipelihara dari peringkat awal pembenihan dan pemprosesan jadi hasilnya sangat berkualit tinggi.

Setelah mengetahui setiap fungsi dan kelebihan kandungan Tripple M ini, para ibu yang berkemampuan patutlah mencubanya.

Hubungi saya jika anda berminat untuk mencuba! :)

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...