* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 19 April 2011

Fesyen Bertudung Zaman Sekarang..

Hari ini saye nak bercakap tentang fashion tudung zaman sekarang. Kalau korang korang semua dapat tengok dan lihat, sekarang ni pelbagai jenis tudung dapat digayakan mengikut kesukaan citarasa masing-masing kan? But mostly gaya yang akan gadis-gadis kat luar tu pakai biasanya akan mengikut fashion ARTIS ! Kenapa? Sebab bila nampak artis tu pakai, fulamak! Melecun cun cun la kan kan? Betul tak?

Meh kite tengok since bila fashion tudung ini berleluasa.. Jenis yang macam mana yang korang ikut-ikut and sanggup bergadai nyawa! haha! gurau je. takde-takde! Takde la sampai bergadai nyawa okeyh! Sampai sanggup berhabis duit! Itu sudah pasti! Yeahh! 


 Tudung Bawal !
Tudung jenis ni muncul awal-awal dulu. Lama gak la fenomena tudung bawal ni..tapi sekarang semakin berkurang setelah pelbagai jenis tudung muncul di pasaran..

  
Tudung Wardina !
Masa ni kita boleh nampak tudung macam ni agak labuh. So tak berapa ramai yang ikut style ni tapi still nice and cantik! Tudung selalunya kain lembut, agak susah nak dibetulkan terutama di bahagian muka..




 Tudung Ekin !
Lepas tudung itu, tudung ini pulak. Tudung yang kali ini adalah tudung ekin! Since meletup-letup cinta nya dengan Mawi AF tu haa. Pelbagai jenis tudung dah keluar kat pasaran ! Mencetus fenomena gaya tudung terbaru selepas tudung bawal. Tudung ni senang dipakai sebab ada awning. Bila dipakai terus elok kat muka.. i loike!!



Tudung Heliza !
Sejak dua menjak tiga menjak, selepas kita lihat agak ramai artis-artis yang menyanyi and berlakon terdiri daripada artis-artis bertudung. Macam-macam style yang dorang gayakan! Agree?


 Tudung Yuna !
Haa. ni lagi satu. Sejak nama Yunalis meletup dalam kategori band, ramai orang yang try style ini. Simple and ranggi ! Agree! Sesuai dengan mukanya.



  
Tudung Syria !
Tudung yang digayakan oleh Anne HOT.FM! Tahniah buat Kak Anne sebab dah pakai tudung. Sweet sangat! Ini nama nya TUDUNG SYRIA! Ramai pulak aku tengok artis-artis dah pakai tudung! Alhamdulillah. Amin. Syukur nikmat!


 Tudung Selendang @ Shawl !
Hah! Tudung yang kali ini saya tak tahu siapa yang start dulu. Selendang panjang dililit kat kepala.. Cantik tak?? Cute kan?? Siap riben!


Tudung CT !
Tudung style yang ini Dato' Siti yang mulakan. Lebih kepada gaya mak2 datin laa.. Ada keluar jambul kat depan. Menjadi ikutan gak tau. Ada yang digayakan dengan tudung Ekin bersama so tade la nampak jambul di depan..ehe!



Tudung Hana Tajima !
TERBARU DAN TERKINI !!! Tudung style Hana Tajima ! Pergh! Bukan main lagi! Macam-macam style dah orang sekarang nak pakai tudung. Bukan macam zaman dulu-dulu di mana, orang pakai tudung sebab kewajipan.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...