* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Friday 9 December 2011

Testimonial~Alhamdulillah..36oz sehari dengan Set B

Baru-baru ini, ex-ofismate (senior) masa saya kerja di TM dulu telah mencuba Set B..Alhamdulillah nampaknya ada impak yang positif dalam masa yang singkat sejak kak Ima consume set ini. Gembira rasanya bila dapat tahu hasil yang diperolehi setelah konsisten mengambil vitamin ni selama 5 hari.

Jom kita baca apa kata kak Ima.. :)


Nak tahu apa rahsianya? Beliau patuhi dan konsisten membuat 3 rules, alhamdulillah membuahkan hasil. Set vitamin yang kami cadangkan untuk ibu menyusu ni, bukan sekadar untuk memperbanyakkan susu sahaja. Malah, ianya tergolong dalam kumpulan pemakanan tambahan, dan mempunyai banyak lagi khasiat lain terutama kepada kesihatan si ibu secara menyeluruh.


Anda perlu patuhi konsep SUPPLY Vs DEMAND ini dengan sesempurna yang mungkin. Bagi yang mula rasa susu mula merudum, cepat2 amalkan Power Pumping di samping mematuhi 3 perkara penting ini.

1. Pam/ perah susu setiap 2, 3 jam sekali semasa di ofis. Atau diringkaskan minimum 6 kali sehari tidak termasuk sessi direct feeding bersama bayi. Bagi ibu2 EP (Exclusive Pumping), pastikan anda pam dalam jumlah 8 - 12 kali sehari.

2. Minum air tidak kurang 3 liter sehari.

3. Doa yang berterusan. Samada anda Muslim atau Non-Muslim, yakinlah dan positif selalu dengan diri sendiri.

Apa yang ada dalam set B ni ya?

Vita-lea Iron Formula (lengkap dengan Iron)  
Multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh.

Vita-C (500mg)
Penting untuk kesegahan sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan antioksidan.

B Complex (lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B)
Mengurangkan stress, mengimbangi hormon, membakar makanan menjadi tenaga, asid folik penting dalam penyusuan ibu.

Alfalfa (1001 khasiat)
Digunakan zaman-berzaman sebagai penambah susu di negara Barat. Malah, Alfalfa turut mempunyai 1001 kelebihan seperti melancarkan haid bulanan, merawat athma & alergik, resdung, keputihan di kalangan wanita, melawaskan sistem perkumuhan, dan banyak lagi. Boleh baca lanjut di "Alfalfa"

Dapatkan promosi Disember dari saya sekarang!

*********************************
Berminat mendapatkannya? Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...