* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 20 December 2011

Off To Bandung Indonesia ( 20hb Disember - 24 Disember 2011)

Salam semua..

Kepada semua customer EkinaTa.blogspot.com, saya ingin memaklumkan segala urusan jualbeli vitamin dan konsultasi akan berhenti sementara selama 4 hari mulai hari ini.. Ini kerana saya sekeluarga akan ke Bandung, Indonesia..tak lama pun..

Kepada customer yang saya hargai, saya kan berbiz seperti biasa semula pada 24hb Disember 2011 nanti.
Segala pesanan dan emel akan saya jawab ya dari sana.. insyaAllah..
Penghantaran order akan berjalan seperi biasa selepas sekembalinya saya ke Malaysia..
Doakan keselamatan perjalanan kami pergi dan balik ya.. 

Jika ada pesanan urgent, boleh hubungi mana2 wakil Euphoria yang lain ya..
TQ :)




No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...