* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 5 November 2011

Rahsia Isteri (syyyhhh…) *18 SX*

Lumrah bila seorang isteri dah jadi ibu, masalah hubungan suami isteri kadangkala menjadi isu utama. Maklumlah, kadang-kadang dek kerana penat menguruskan anak, apa lagi bagi ibu yang menyusu dan juga bekerja, nak melayan suami tu kadang-kadang jadi penat. Mood nak bersama pun ada pasang-surut.
Itu belum masuk keadaan fizikal yang berubah. Maklumlah, bila anak dah lahir, ada la part yang dah longgar sana sini kan.
Ya, jangan biarkan perkara macam ni menghantui anda. Bak kata orang tua-tua, jaga suami pada 3 benda : perutnya, nafsunya, minatnya. Tiga benda ni kalau semuanya tip-top, insya-Allah pasti terikat hatinya.
Aha, apakah rahsia seorang isteri untuk kekal remaja untuk suami?

rahsia isteri

Ehemm.. sebelum tu, dah ramai mengakui dan merasai tentang hal ini, termasuklah saya sendiri. Siapa tak seronok bila kena puji dengan suami :D
Apakah rahsia itu? Inilah rahsianya.. vitamin rahsia, senjata seorang isteri ;)

alfalfavita E shaklee

Alfalfa dan Vitamin E, antara vitamin rahsia seorang isteri tau..!

Memang best sangat, lagi2 untuk isteri-isteri yang bermasalah seperti:-
  • Masalah keputihan
  • Masalah ‘kelonggaran’
  • Kurang nafsu untuk bersama suami
  • Kurang ‘kehangatan’
  • dan sebagainya
Jom jadikan hubungan lebih mesra, cik abang suka… kita pun gembira ;)
credit

*********************************
Berminat mendapatkannya? Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...