* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 12 November 2011

Ingin Menjana Income 4-5 Angka Sebulan Dengan Shaklee

'Menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan Shaklee, melalui modal serendah RM75* adalah mustahil?'

Jawapan saya, TIDAK MUSTAHIL! Saya sudah, sedang dan Insya Allah akan berterusan menikmatinya. Dan, saya sangat teruja untuk berkongsi keseronokan ber-biz Shaklee dengan anda!!!

Namun, ini bukanlah seperti perniagaan 'log in fesbuk dapat rm100', atau, 'goyang kaki tapi income masyukk!'. Perlu ada usaha, matlamat dan kerajinan untuk berjaya. Jika anda mempunyai ciri-ciri ini, jangan lengah-lengah lagi, hubungi kami sekarang!


Apa uniknya Shaklee dan kenapa saya memilih Shaklee?

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga.

2. Ia antara syarikat MLM yang adil. Once dah bergelar pemimpin [ bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee.

Anda mahu menyertai kumpulan perniagaan Euphoria?
Apa kelebihan daftar menjadi ahli Shaklee @ Euphoria Shaklee?

1. Anda dapat menikmati keistimewaan iaitu dapat membeli Euphoria dengan penjimatan RM10 dari harga biasa.

2. Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari Syarikat.

3. Shaklee menawarkan 3 C: Cash, Car & Convention. Saya dan ramai Euphoria dah menikmati kelebihan ini.

4. Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 4, 5 atau 6 angka (bergantung pada matlamat anda!), dan tiada yang mustahil.

5. Kami memberikan training tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda. Tidak kira samaada anda berada di utara, Sabah atau Sarawak, anda masih boleh menyertai kumpulan kami. Jarak bukan alasan.

6. Modal serendah RM75 untuk pendaftaran ahli. [RM85 bagi Sabah Sarawak].

Sekiranya berminat sila PM@ e-mail saya syikin.nazri@yahoo.com. Saya mencari wakil Shaklee untuk setiap daerah di dalam Malaysia :)

Ini bukannya SGM ya, ini adalah seminar tertutup kami. Seminar kami adalah baby-friendly sebab pada saya kita mencari rezeki demi anak dan keluarga tersayang.

*Credit to AnakkuWiraku.com

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...