* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Friday 11 November 2011

Berapa Cepat Keberkesanan Shaklee Set Breastfeeding?

"Berapa cepat boleh nampak kesan/ peningkatan pada susu badan lepas ambil set nie?"

Ini ialah soalan WAJIB setiap kali ada permintaan Euphoria BreastFeeding Set (Set B Ibu Menyusu). Ada juga yang tidak bertanya, namun, saya pasti, jauh di lubuk hati anda pasti tertanya-tanya soalan yang sama, kan?

Sejujurnya, set vitamin yang kami cadangkan untuk ibu menyusu nie, bukan sekadar untuk memperbanyakkan susu sahaja. Malah, ianya tergolong dalam kumpulan pemakanan tambahan, dan mempunyai banyak lagi khasiat lain terutama kepada kesihatan si ibu secara menyeluruh.

Oleh yang demikian, secara umumnya saya akan menerangkan bahawa, kesannya adalah berbeza pada individu. Ada yang cepat (keesokan harinya dah nampak kesan), ada yang lambat, seminggu dua, malah sebulan pun ada. Anda bayangkan dalaman tubuh seperti ruang-ruang kosong, dan supplements akan memenuhi mana-mana ruang yang lebih memerlukannya dahulu.

Mungkin anda tidak nampak kesan mendadak dari segi kuantiti. Namun, bagaimana dengan warna EBM anda? (Warna sepatutnya kekuningan di sebabkan oleh B-Complex - vitamin larut air). Bagaimana pula dengan rasa badan anda, tidakkah semakin bertenaga?

Berikut ialah testimoni ibu-ibu menyusu yang dapat melihat kesan positif (dalam mebantu penyusuan) dalam masa yang singkat. Alhamdulillah.

Namun, ada juga yang masih belum menampakkan hasil yang di ingini (dari segi perubahan kuantiti susu ibu sahaja) setelah seminggu mengambilnya, seperti ibu ini.

Jangan bersedih! Tidak kira sama ada anda tergolong di dalam kumpulan ibu yang di atas, ataupun ibu yang di bawah, seperti yang anda dapat lihat, kami akan memberikan maklum balas dan konsultasi yang sepatutnya (rujuk 33 komen di atas!) agar anda dapat mengambil supplements dengan ilmu, dan bukannya membiarkan anda terkontang-kanting tanpa konsultasi yang sewajarnya.

Kini, telah ramai yang turut menjual pelbagai supplements yang diakui mampu untuk memperbanyakkan susu ibu. Ada yang menjual jenama antarabangsa mahupun tempatan, dan ada juga yang turut menjual produk Shaklee. Walaubagaimanapun, ingin saya khabarkan bahawa kelebihan kumpulan kami (Euphoria GBS) ialah, kami mempunyai rangkaian jaringan yang luas dan berpengalaman! Sekiranya pengedar anda tidak dapat terus menjawab permasalahan anda pada waktu tersebut, ada ramai lagi pengedar lain yang dengan gembiranya akan membantu anda!
Sumber : GenkiMomma
*********************************
Berminat mendapatkannya? Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...