* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 28 November 2012

Shaklee Vita E + Penambahan GRAPE SEED EXTRACT

Vitamin E pujaan ramai kini ditambah dengan Grape Seed Extract!!!!


Bestnye VITA E COMPLEX  ni...salah satu nya anti-oksidan yang mana menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas..Vita-E semulajadi juga baik untuk kesihatan jantung, otak, kolon, prostat dan sistem imun.
Lagi info tentang Vitamin E
di sini

Kenapa elok untuk prostat dan Sistem imun :- 


Vitamin E sejenis antioksidan uat yang boleh larut dalam lemak dimana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat disamping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan keimunan. Satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidik menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E berupaya meningkatkan fungsi keimunan pada warga tua...
so....bukan hanya untuk remaja or dewasa je tau...sangat elok juga untuk ibu ayah kita..tanpa mengira usia kan..








KENAPA GRAPE SEED OIL?



  • Sebabnya dalam Minyak Biji Anggur terdapat Oligomeric Proantho Cyanidin(OPC) yang lebih tulin berbanding kumpulan fitonutrien yang lain, OPC pula merupakan anti pengoksidaan yang paling berkesan dan mampu melindungi tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengosidaan. 

  • OPC juga adalah 50 kal ganda lebih kuat daripada Vitamin E dan 20 KALI GANDA LEBIH KUAT DARI VITAMIN C. 

  • OPC berfungsi memusnahkan ‘radika bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. Dalam erti kata lain, OPC inilah yang bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.

  • Di samping itu, OPC yang amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu. 

  • Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan. 

  • Selain daripada kehebatan Minyak Biji Anggur dari sudut kajian saintifiknya itu kelebihan anggur juga turut termuat d dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya.

  • Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengena buah anggur. 



Kelebihan GRAPE SEED EXTRACT yang terkandung dalam pek baru VITA E COMPLEX SHAKLEE:




  • Mengikut kajian saintifik Minyak Biji Anggur terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika mengamalkn secara konsisten.

  • Grape Seed Extract juga terbukti berkesan untuk menguatkan system imun badan, menurunkan paras kolestrol menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul, serta merencat pembengkakan dan keradangan.
credit

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






*******************************************

Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE facebook fanpage  Cantik & Sihat (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb,  Kikin Nazri
3. Emel  syikin.nazri@yahoo.com
4. SMS/ WhatsApp saya di 019-5257274.  

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...