* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 21 January 2012

Testimonial~Puan Julia Kurang Lesu Walaupun Ulang Alik Kluang-JB

Penat?Lesu?Semua kita mengalaminya..Saya juga...Lebih-lebih lagi bila menguruskan anak dan rumah seorang diri..Penat....But worth it ^__^


Credit to Aula




Puan Julia tidak terkecuali dari menghadapi masalah ini, bila mula-mula die menceritakan masalah dia pada mama (my mom satu office dengan dia) terperanjat jugak dengar yang die travel dari Kluang-JB setiap hari.Bila di fikir-fikir balik memang la jauh ok! Tambahan pula Julia baru sahaja menimang cahaya mata baru.
Maka penatnya dapat saya bayangkan.


Permulaannya Ibu ini hanya ingin mencuba SET B dalam usaha menjayakan penyusuan buat anaknya.Alhamdulilah bulan ini ade pulak promosi OSTEMATRIX dan saya tidak ragu-ragu mencadangkan option ini pada beliau.





Bagaimana anda tahu anda perlukan kalsium magnesium dalam keperluan harian anda?? Cuba buat self check dengan menjawab soalan-soalan ini: (sumber)

  1. sering keletihan
  2. sering mengalami sakit belakang
  3. anggota badan sering cramp
  4. sakit bahagian leher dan tengkuk
  5. tumit kaki pecah dan kasar
  6. susah bangun tidur
  7. sakit kepala yang kerap @ migraine
  8. sering sakit gigi
  9. Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
  10. Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun
Jika anda mengalami mane-mane simptom di atas, anda adalah disaran kan mencuba ostematrix sebagai supplement tambahan dalam diet anda. Ambil peluang untuk mendapatkan harga hebat hanya dengan menghubungi saya!

Pengambilan konsisten sebanyak 4 biji setiap hari sebelum tidur sememangnya dapat dirasai hanya dalam beberapa minggu. Saya boleh beri jaminan anda akan merasa perubahan nya. 



Oh ya, jika suami,ibu bapa,adik beradik anda juga mengalami masalah kelesuan yang sama. Saya sarankan anda boleh ambil Set Eu Four Pack. Boleh dikongsi seisi keluarga tau.

credit


Dapatkan promosi Januari dari saya sekarang!

*********************************
Berminat mendapatkannya? Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...