* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 4 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012!!


Arini dah masuk 4 hb Januari 2012..Rasanya masih belum terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2012..Terasa segar dengan aura tahun baru ni..Macam2 plan dalam kepala yang saya akan aturkan sepanjang tahun..Rasa tak sabar lak..hahaha...Azam tahun ini saya nak pastikan akan tercapai..permudahkanlah Ya Allah..
Diharapkan pada tahun ini akan  membawa rezeki yang melimpah-limpah dari Illahi dan diberi kesihatan yang baik dan ceria selalu, lebih banyak rahmat dan sejahtera dalam hidup kita dan keluarga kita.Amin.

Alhamdulillah..tahun 2012 adalah ulangtahun tahun pertama saya bersama Shaklee..syukur kerana masih lagi dipanjangkan nyawa dan diberi kesihatan yang baik..Rezeki saya bersama Shaklee alhamdulillah semakin berkembang..Saya akan kongsi segala kebaikan supplement Shaklee ini bersama kawan2..
Jom kawan-kawan kita pastikan tahun 2012 kita mendapat tubuh yang sihat, hidup yang lebih ceria disamping keluarga tersayang!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...