* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Thursday 7 July 2011

Testimonial~Syukur...Ekzema Hilang Dengan Set Breastfeeding Shaklee

Credit to MommyLyna
Ramai yang hairan kenapa perlu ambil kesemua 4 jenis supplement dalam set penyusuan Shaklee. Kenapa bukan alfalfa saja sebagai milk booster?
Pertama, kerana Shaklee bukan produk untuk membanyakkan susu badan, sebaliknya produk kesihatan yang memberi segala kebaikan bukan saja kepada bayi, malah kepada ibu juga. Lumrah seorang ibu menyusukan mengalami stress, kepenatan malah keguguran rambut dan mungkin kerosakan gigi. Perlukah kita berkorban apa saja termasuk kesihatan dan kebajikan diri sendiri semata-mata untuk mendapatkan susu yang banyak?
Tentu sekali tidak.
Ikuti email yang baru saya terima dari seorang pengguna baru Shaklee :
testimonial shaklee
Syukur kepada Yang Maha Esa. Selain dari susu beliau bertambah pekat, ekzema yang dihidapi semakin berkurangan dan hampir sembuh. Bukankah itu satu perkara yang lebih baik?
Ini bukan satu kebetulan. Apa yang terkandung dalam set breastfeeding yang diambil oleh sahabat kita ni memberi kesan yang baik kepada kesihatan beliau.
Boleh sms di 019-5257274 atau emailkan saya di syikin.nazri@yahoo.com atau pm saya di Facebook Kikin Nazri untuk mendapatkannya!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...