* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 27 July 2011

Jom Beli ESP! Promo ESP Sehingga 31 Julai 2011 Ini Saja..

Ramai yang bertanyakan tentang promo ESP harini. Buat pengetahuan anda, promo ESP ini telah pun kami lanjutkan sehingga 31 Julai ni. So, cepat-cepat order dan booked daripada saya ya?
Brief sharing.

1. ESP dan Alfalfa sahaja. Cukupkah untuk membanyakkan susu badan?

 
Saya tidak menggalakkan anda mengambil ESP dan Alfalfa sahaja kecuali anda seorang yang mematuhi piramid makanan. Apa yang sering saya sampaikan ialah, pengambilan ESP dan/atau alfalfa memang membantu mempercepatkan penghasilan susu badan, namun lama-kelamaan anda akan mulai rasa letih dan seterusnya stress gara-gara nutrien dalam tubuh yang tidak berganti. Tidak sama kesan pengambilan ESP dan/atau alfalfa bersama vitamin-vitamin yang kami cadangkan. Tubuh yang lemah, minda yang letih, mood yang tidak stabil menyumbang kepada kemeruduman susu badan.
 
2. ESP untuk kulit cantik

Sering saya tekankan, sel adalah asas tubuh badan kita. Sel yang sihat datangnya daripada protein yang sihat dan bagus juga. Protein membina sel, menggantikan sel yang lama dan telah mati, dan protein adalah makanan kepada sel. Protein Shaklee adalah antara yang terbaik pernah saya cuba setakat ni.

Hubungi saya sekarang untuk diskaun RM40 bagi pembelian ESP. :)

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...