* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 27 April 2011

Testimoni ~ dari 10oz ke 30oz dengan tips istimewa!


"Thanks kak N. selama ni pam cuma dapat 10-12 oz sehari tapi kini 30 oz sehari dengan tips cara makan vitamin yang betul dan amalkan apa yang akak ajar tu!!!!!!!!!! Seronok sangat"
APAKAH RAHSIA IMA? :)

Secara asasnya, kita mengetahui bahawa konsep asas penyusuan susu ibu ialah 'SUPPLY & DEMAND". Lebih kerap bayi menyusu @ kita mengepam susu @ mengosongkan payudara, menyebabkan hormon oksitosin akan dirembeskan secara berterusan. Hormon oksitosin penting kerana ia berfungsi menghantar isyarat kepada otak agar memberi arahan kepada badan untuk menghasilkan (supply) lebih banyak susu dengan permintaan (demand) yang meningkat.

Namun, dengan SHAKLEE, anda boleh hasilkan lebih lagi inshaALLAH, iaitu melalui pengambilan vitamin yang betul pada masa yang betul. Sangat membantu. Walaubagaimanapun, TIGA KUNCI UTAMA ini harus anda patuhi :

1. Kekerapan mengosongkan payudara . Pam @ susukan bayi sekerap mungkin secara konsisten. Bagi yang mengepam, pastikan pam setiap 2 - 3 jam sekali. Jangan tunggu sehingga payudara bengkak baru nak pam. Ini sangat penting.

2. Pengambilan air putih tidak kurang 3 L sehari. Ini juga penting.

3. Doa yang berterusan supaya kita sentiasa positif dengan ALLAH dan diri kita sendiri. Amalan kerohanian juga membantu kejayaan anda.

Dengan mengamalkan TIGA KUNCI UTAMA ini secara konsisten, insyaALLAH TIPS ISTIMEWA ini sangat membuahkan hasil!  
Dengan pengambilan tiga vitamin asas iaitu Vitalea, B Complex dan Vitamin C;  bersama Alfalfa, ESP dan Ostematrix ; 
pada masa yang betul dan cara yang betul adalah 
SANGAT MEMBANTU.

Kepada yang mahu mendapatkan TIPS ISTIMEWA ini, jangan lupa dapatkan  SHAKLEE daripada saya. Tips ini khusus untuk pelanggan SHAKLEE saya sahaja! (^_^)

credit to kak N dan Hadha

Anda berminat? Boleh hubungi saya di syikin.nazri@yahoo.com atau sms 019-5257274 ya!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...