* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Sunday 17 April 2011

Bagaimana saya boleh bermula dengan Shaklee?

Sejak saya mula pregnant..saya memang banyak baca info2 tentang alam kehamilan dan keibuan..masa kandungan dalam 6 bulan ke atas la saya dah start buat research..cewahh!! research konon..hehe..tengah search2 kat google tiba2 saya terjumpa satu blog yang besh..sumenya berciter mengenai kelebihan supplement Shaklee..saya geledah abis sume entry2 kat dalamnye..yang paling menarik minat saya, Shaklee ni bole membantu susu badan menjadi banyak..wah!!sukenya..saya memang kalo boleh nak menyusukan secara eksklusif anak saya yang bakal lahir pada masa tu..masa kandungan dah cecah 36 weeks..saya pun order la set B + zinc tu..apa tu set B? nape ade zinc skali? haa..nanti saya cerita lebih lanjut yea..belum bersalin lagi saya dah stand by Shaklee ni tau..sehari lepas bersalin saya terus makan supplement Shaklee..alhamdulillah serasi ngan saya..susu badan saya memang jadi banyak dan berkhasiat..bila dekat nak abis stok sebulan tu saya order lagi Shaklee set B yang kedua..saya memang dah jatuh cintan la dengan Shaklee..ia bantu saya jadi lebih cergas walaupun kurang tido..maklum le malam2 selalu berjaga..akhirnya saya buat keputusan untuk menjadi ahli Shaklee dan terus ambil fullpack dan terus consume sampai sekarang..thanks a lot to kak Hadha
sebab banyak bantu saya.. :)

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...