* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 16 April 2011

Marimar Oh Marimar..

Sape yang ikut citer Marimar kat TV3 tu? saya salah seorang pengikut citer tu..bagi saya citer Marimar tu besh2..suka sangat tengok pelakon watak Marimar tu..Marian Rivera..lawanyee..kiutnyeee..subhanallah..indahnye ciptaan Allah..1st time tengok dia terus suka tengok..citer dia boleh tahan gak laa...dengan putih mulusnye..dengan hidung mancungnye..rambut lurusnye..heloo..jangan pikir bukan2 lak ye..saya akan puji benda yang saya suka..heronya pulak Dingdong Dantes..Dingdong?cam lagu 'are you sleeping..dingdong bell..dingdong bell..' hehe..heronya pun bole tahan la..padan la ngan heroinnye..diorang berdua ni memang pasangan bercinta tau kat luar lokasi..ish ish..cinta lokasi agaknye..citer Marimar sebenarnya citer kat Filipina tahan 2007..hmm 4 tahun yang lepas rupanya..memang melotopp la kat sana..ade 155 episod kalu tak silap..ending citer ni mesti la kawin and live happyly everafter..kalau tak kawin..kite bako je tv tu..hehe..gurau2..asal citer ni dari Mexican TV novela tahun 2004 lakonan Thalia..alaa pelakon citer Rosalinda..citer tu pun besh..sumenye besh aku ni..haish..
tapi kadang2 ade gak miss tak dapat tengok..tapi still bole faham laa..
jom kite layan sikit gambar yang menarik mereka ni..






















No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...