* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 20 September 2011

Basic H Shaklee..dan Eksperiment Sayur.


Saya suka sangat2 dengan Basic H..Satu rumah kena sembur dah...Adik saya lagi best dia guna untuk cuci motor plak..Hishh....Terus saya sorok..hahaha.....Nak sayur yang segar?Jum kita tengok eksperiment sayur dah Shaklee Basic H :)

Jom ikuti eksperimentasi kami bersama Basic H.
Sayur layu dari peti ais

1. Ambil sayur yang dah layu dan letakkan dalam mangkuk.
2. Titiskan beberapa titik Basic H dan penuhkan mangkuk dengan air paip.
3. Biarkan untuk 15-20 minit.
4. Hasilnya….


Sayur yang segar dan berseri-seri

 
Kotoran hasil dari semburan pestisid ke atas sayur-sayuran tertinggal dalam mangkuk
Close up : Kotoran ini yang tersembunyi dari mata kasar kita dan sukar untuk ditemui sekiranya sayur dicuci dengan air paip sahaja.
sumber : genkimomma

Best kan?? Saya memang sentiasa akan pastikan stok basic H ni ada kat rumah saya.. Anda pula bagaimana?


***************************************


Berminat nak mencuba? Boleh sms di 019-5257274 atau emailkan saya di syikin.nazri@yahoo.com atau pm saya di Facebook Kikin Nazri untuk mendapatkannya!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...