* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 13 September 2011

Lagi Testimoni Set Triple M Shaklee...

Saya mengenali beliau hanya di alam maya. Namun dalam perkenalan yang singkat itu, saya mohon izin beliau untuk menjadikan beliau testimoni kerana pengalaman beliau bagus untuk dikongsi bersama.

Apa kata beliau?


Beliau mengamalkan set Tripple M. Memang kesannya cepat ditambah beliau kerap pam iaitu setiap dua jam.

Bagi kalian yang baby kerap menyusu dan yang memang kerap pam, jika kalian nak mempercepatkan penghasilan susuibu, maka set Tripple M adalah yang terbaik.




Inilah dia..Set Tripple M..

Mungkin ada yang tertanya-tanya, mengapa set Tripple M? Ini kerana komposisi utama dalam susuibu adalah protien dan kalsium seterusnya semua zat vitamin dan garam mineral. Maka pengambilan protien dan kalsium yang mencukupi dalam diet harian membantu penghasilan susu dengan cepat provided si ibu kerap menyusukan anak atau pumping session yang konsisten.


Jangan ketinggalan untuk mengetahui September Special Offer, boleh emailkan kepada syikin.nazri@yahoo.com kerana ada hadiah menarik yang disediakan!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...