* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 6 September 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin

Salam..sekarang saya masih lagi dalam mood raya..hihi..masih berada di kampung halaman tercinta di Teluk Intan..insyaAllah lusa baru saya pulang ke Penang..memang raya sakan saya tahun ni dapat berkunjung ke rumah sanak saudara sebelah suami dan sebelah saya.. :)

Arini sudah seminggu umat islam berhari raya..dan hampir 2 minggu gak la blog saya ni bersawang..ehe..maaf kepada pengunjung EkiNaTa.blogspot.com atas kesulitan ini..mood hari raya terlalu tebal..dan tangan ni agak malashhh gak la nak update..walaubagimanapun bisnes online masih lagi berjalan seperti biasa..seronok rasanya raya kali ini..berhari raya 'bertiga'..kali ni pakai sedondon baju raya warna merah..hihi

Ok lah..di kesempatan ini, saya ingin ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin kepada customer2 EkiNaTa.blogspot.com. dan pembaca dan pengunjung blog ini..harapnya masih belum terlambat..rayakan sebulan :)


 

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...