* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 17 August 2011

Wajah bersih, berseri dan kulit lebih mulus!

" Saya amik vitamin ni sebab period saya tak teratur. Tapi siapa sangka lepas makan vitamin ni, suami dan keluarga mertua puji kulit saya makin cantik. Bukan nak puji diri sendiri tapi saya memang dapat rasakan perubahan yang ketara amik vitamin ni. Dulu makan vitamin E pun tak nampak ketara seperti sekarang. Terima kasih kak N"

Ini adalah testimoni yang saya terima dari seorang customer saya. Beliau mahu dikenali sebagai puan S sangat gembira dan teruja selepas mengambil vitamin yang saya sarankan kepada beliau.

Beliau amalkan vitamin yang sangat penting untuk seorang wanita mengekalkan kestabilan hormon dan secara langsung ianya dapat melihat hasilnya dari kulitnya yang makin cantik dan berseri.

Berapa lamakah boleh melihat kesan ini pada wajah bila amalkan? Paling cepat ialah 7 hari dan paling lewat ialah 21 hari. 

Adakah anda ingin tahu apa yang beliau amalkan ?
Hanya emailkan pada saya di syikin.nazri@yahoo.com dengan tajuk
 
Saya ingin kelihatan cantik!
Saya akan emailkan kepada anda rahsia puan S.

Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com atau sms 019-5257274 untuk mengetahui promosi bulan ini dari Group Euphoria kami serta peraduan menang DUIT RAYA..!!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...