* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Monday 8 August 2011

Testimonial ~ Berpuasa Namun Susu Tetap Mencurah-Curah!

credit to Mommy Icha
Seringkali saya berpesan kepada customers baru saya yang mereka harus sematkan dalam minda dan jiwa mereka bahawa konsep asas penyusuan susu ibu ialah SUPPLY Vs DEMAND. Jika konsep yang asas ini mereka fahami dan amalkan inshaALLAH, mereka pasti berjaya dalam breastfeed journey mereka.

Then, apa pula gunanya saya memperkenalkan suplemen-suplemen Shaklee ini? Asasnya, pengambilan suplemen membantu tubuh kita untuk kekal bertenaga, sihat dan ceria, which is, sangatlah mustahak bagi seorang wanita yang menyusukan anak untuk mempunyai tiga faktor ini ~ bertenaga, sihat dan ceria.

Benar, kami ada menyediakan alfalfa dan ESP sebagai milk booster, namun saya lebih selesa mengatakan bahawa alfalfa dan ESP ini membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Maksudnya, anda amalkan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten, kerap mengosongkan breast dan patuhi diet yang sihat, susu yang dipam, diperah mahupun diberi fresh dari kilang kepada bayi akan cepat terganti.

Okeh. Saya sebenarnya nak share satu testomoni harini.


Noted tak yang Puan Adilah beritahu " Saya telah tambahkan sesi mengepam"?

Suplemen Shaklee yang mana Puan Adilah amalkan? --> Set B + ESP + Performance Drink

Jadi, patuhi konsep SUPPLY Vs DEMAND ini dengan sesempurna yang mungkin. Bagi yang mula rasa yang susu mula merudum, cepat2 amalkan Power Pumping (sila PM saya untuk konsultasi tentang Power Pumping) di samping mematuhi 3 perkara penting ini.

1. Pam/ perah susu setiap 2, 3 jam sekali semasa di ofis. Atau diringkaskan minimum 6 kali sehari tidak termasuk sessi direct feeding bersama bayi. Bagi ibu2 EP (Exclusive Pumping), pastikan anda pam dalam jumlah 8 - 12 kali sehari.

2. Minum air tidak kurang 3 liter sehari. Untuk bulan puasa ni, amat digalakkan anda mengamalkan minum Performance Drink untuk mengelak dehidrasi. Minuman tenaga tanpa gula ini akan memastikan akan kekal cergas sehingga tiba waktu berbuka.

3. Doa yang berterusan. Samada anda Muslim atau Non-Muslim, yakinlah dan positif selalu dengan diri sendiri.


Selamat berjaya!

P/S :  Jangan lupa hubungi saya secara personal untuk mendapatkan harga istimewa suplemen Shaklee :)

Sekarang ada promosi HEBAT Vitamin C Shaklee tau. Anda boleh emel saya di syikin.nazri@yahoo.com atau sms di 019-5257274 atau pm saya di facebook Kikin Nazri.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...