* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Thursday 25 August 2011

Ruam di Muka Anak Baik Selepas Menggunakan Basic H

Email ni saya baru terima :

Maka bagi yang berminat nak cuba Basic H, jangan lengah lagi. Jom place order hari ini!



Sila klik untuk besarkan imej.

"Oh ya, sy nak bagitau..... Sy & hubby 'jatuh centa' dgn Basic H tu sbb masa dlm pantang hari tu, muka baby saya penuh naik ruam yang biji2 merah tu...kesian,menggerutu muka baby saya. Saya try mandikan anak saya dgn Basic H, alhamdulillah dlm masa seminggu dah nampak perubahan & lepas 2 minggu dah licin muka anak sy. Air mandian Basic H anak saya tu saya x buang, sy biarkan aje dlm besen sbb petang sy nak siram pokok limau purut, pokok kari & pokok pandan saya yg cam 'nyawa2 ikan' tu. Tapi bila petang saya terkejut tengok dlm besen tu ada 4-5 ekor lalat mati (setiap hari mesti ada lalat jadi arwah). Maknanya mmg sesuailah kalau saya bersihkan rumah saya guna Basic H. Skarang ni sy tengok pokok2 sy dah bernyawa semula dengan daun2 yang mula melebat. Maklumlah, dengan lalat2 tu skali sy jadikan baja organik hokay! Hehehe...."

 Inilah Basic H yang dimaksudkan
credit to www.anakkuwiraku.com

Boleh email kepada saya di syikin.nazri@yahoo.com atau sms/whatsapp di 019-5257274 untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA dan konsultasi percuma.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...