* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Wednesday 13 March 2013

Nak Nampak Muda Sentiasa? Vivix Penyelesaianya!

Tahukan pembaca semua, lebih 1 juta Vivix telah dijual di serata dunia!! 

Ini fakta bukan auta ...Satu juta tu sangat banyak kan....Tapi mengapa Vivix begitu menjadi tarikan kepada ramai orang?

Vivix merupakan satu produk anti penuaan dari Shaklee yang  dirumuskan menggunakan bahan-bahan semula jadi.  Ya, ia nya untuk anti penuaan. Penuaan tu sebenarnya bukan lah hanya nampak tua, tetapi ia tua disebabkan kerosakan sel dalam badan. Ramai je orang kat Malaysia ni masih muda...tapi sebenarnya organ dalaman dah tua disebabkan kerosakan sel yang melampau akibat tabiat kesihatan yang teruk seperti merokok, minum alkohol, tidak bersenam dan sebagainya. 

Apa yang sangat ISTIMEWA Vivix ni ialah ia merawat diri kita dari sekecil-kecil sel =). Kira back to benda paling basis iaitu sel.
 

Ada apa dengan Vivix ??

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Bila sebut “bertahun-tahun membuat penyelidikan”, ia memang sesuatu yang real dalam dunia research. Kalau dalam bidang Kimia di Pusat Pengajian saya, kajian tentang bahan-bahan aktif dalam tumbuhan adalah dalam kategori “Natural Product”. Ohh...bukan senang tau bahagian natural produk ni, ia ambil masa yang agak lama, nak tengok “active compound”..

Berbalik pada Vivix semula, antara bahan-bahan dalam untuk ramuan Vivix ialah anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry, Polygonum cuspidatum.

Paling istimewa, anggur muscadine merupakan anggur liar yang mempunyai 20 kromosom. Anggur biasa ada 19 pasangan kromosom. Dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz anggur mascadine adalh sebesar bola goft. Kerana petumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resvetrol. Ini memberi lebih banyak faedah kepada kesihatan.
Image googled

Kajian terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Jom kita tengok di sebalik Sains Vivix tentang penuaan.

4 Mekanisme Penuan Pada Tahap Sellular

~Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yg asal) yang akan mengganggu fungsi sel.

Ramuan Vivix>>> Melindungi dan memperbaiki sellular DNA

~Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Ramuan Vivix>>> Dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap cellular.
~Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix>>> menggalakan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

~Penimbunan Protin AGE
Penimbunan berlebihan protien AGE (advance glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan ganggu keutuhan sel.

Ramuan Vivix>>> adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur  muscadine) untuk melambatkan pembentukan protien AGE.

Penemuan Vivix merupakan satu revolusi dalam produk anti penuaan. Vivix juga bukan sahaja untuk anti penuaan tapi ia boleh membantu untuk penyakit kanser, kencing manis, diabetes, sakit jantung, migrain, batu karang, asthma, ketagih alkohon, kolestrol tinggi, sakit sendi dalam pelbagai lagi.

Jom berikan peluang kepada diri anda untuk menikmati Vivix yang sangat BEST ni...

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


*******************************************


Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE facebook fanpage  Cantik & Sihat (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb,  Kikin Nazri
3. Emel  syikin.nazri@yahoo.com
4. SMS/ WhatsApp saya di 019-5257274.  

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...