* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Thursday 1 December 2011

Testimonial ~ Tiada Lagi Susu Formula Sejak Consume Shaklee

Alhamdulillah..syukur rasanya bila customer berkongsi pengalamannya dia sejak mengambil Shaklee..Nurul merupakan EP Mommy (Exlusive Pumping mommy).. Pada mula Nurul mengadu dengan saya yang babynya tidak mahu direct feed(df), hari2 'berboxing' dengan harapan agar baby mahu df..sampaikan baby menangis kuat namun masih tetap tidak mahu df..pada masa yang sama susah sangat nak buat stok, hanya dapat 1oz -2oz saja setiap kali pam..terpaksa la topup FM sejak berpantang lagi..

Saya rasa hepi bila customer memberitahu susu semakin bertambah dan meriah dari masa ke masa..berita kegembiran customer saya adalah kepuasan hati saya juga..Jom kita baca apa kata Nurul.. :)



Nurul bermula dengan  Set B..dan kemudiannya ESP, lecithin, vitamin E..akhirnya usaha Nurul berbaloi..tiada lagi susu formula..juga dapat stok ebm yang banyak..tak lupa juga saya memberikan beberapa tips dan panduan selain 3 konsep utama yang wajib untuk Nurul memandangkan beliau tanpa jemu-jemu bertanya dan bersungguh-sungguh mahu berikan yang terbaik untuk bayinya..Berkat usaha, doa dan tawakal Nurul kini berjaya menyusukan anaknya Amir dengan susuibu.. :) ..Dengan jadual pam yang konsisten, mengambil vitamin berterusan, slowly akan nampak susu bertambah..Yang penting kena bersabar sebab perubahan bukan sekelip mata ya.. :)
Apa itu PP? PP bermaksud Power Pumping..klik sini untuk lebih lanjut.

Saya ingatkan anda 3 PERKARA PENTING wajib diamalkan:
  1. Minum sekurang-kurangnya 3Liter air sehari
  2. Kosongkan payudara 3 jam sekali (direct feeding/ pumping)
  3. Doa & tawakal
Nak tahu apa tips dan panduan yang saya kongsikan bersama Nurul? Jom try set B sekarang! Saya pasti akan berkongsi rahsia bersama anda..Ada yang tak serasi? Sebenarnya selagi kita bukan alergik terhadap vitamin, kita serasi dengan semua vitamin, kerana tubuh kita ni dibina oleh vitamin. Tapi mungkin kerana faktor tertentu yang menyebabkan tubuh kita kurang menyerap vitamin yang diambil.

*********************************
Berminat mendapatkannya? Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...