* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 22 October 2011

Susah Bangun Tidur? Susu Merudum? Ostematrix La Jawapannya..!

Beberapa kenalan alam siber saya menegur di laman web sosial facebook bertanyakan apakah vitamin yang sangat bagus untuk diambil untuk masalah sakit belakang dan keletihan. Maka saya hanya teringatkan  vitamin favourite saya iaitu Ostematrix. Bila diberitahu, mereka terus bertanya, adakah satu telah mencukupi? Saya menjawab jika berkemampuan, dapatkan set optimum. Jika tak berkemampuan nak beli original pack, dapatkan Shaklee dengan harga yang sangat berpatutan.


Ramai yang mengambil remeh tentang keperluan kalsium dalam diet harian ditambah ramai yang alah dengan minuman tenusu terutamanya susu. Apatah lagi kalsium banyak terdapat dalam keju, sayuran hijau sepert brokoli, kekacang, soya , ikan bilis dan sardin. Namun cara pengamalan kita memasak makanan tersebut hakikatnya telah sedikit sebanyak mengganggu khasiat kandungan bahan tersebut. Ini antara sebab saya memilih Ostematrix Shaklee.

Bagaimana untuk anda ketahui adakah anda perlu mencuba Ostematrix Shaklee? Cuba muhasabah diri anda dengan keadaan ini ;



  1. sering keletihan
  2. sering mengalami sakit belakang
  3. anggota badan sering cramp
  4. sakit bahagian leher dan tengkuk
  5. tumit kaki pecah dan kasar
  6. susah bangun tidur
  7. sakit kepala yang kerap @ migraine
  8. sering sakit gigi
  9. Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
  10. Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun


Jika anda mengalami mana-mana simptom yang dinyatakan, adalah sangat baik anda memberi peluang diri anda mendapatkan Ostematrix Shaklee. Saya boleh beri jaminan anda akan berpuashati dengan hasil yang anda lalui dengan pengambilan Ostematrix.


**************************************
Sila email saya di syikin.nazri@yahoo.com untuk dapatkan tawaran hebat daripada saya!! Atau PM saya di FB Kikin Nazri dan boleh juga sms kepada saya di 019-5257274 untuk mendapatkannya.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...