* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Sunday 31 July 2011

Tips Jika Anda Terlambat Bangun Sahur

Alhamdulillh..bulan Ramadhan sudah pun tiba, so, saya nak kongsikan tips penting untuk kita semua seandanya terlewat bangun sahur.
First of all, pastikan anda telah pun mempunyai stok-stok di bawah :

 
ESP

PERFORMANCE DRINK
 
kurma(dates)
BUAH KURMA


Cerita Salwa yang terlewat bangun sahur Winking smile
 
Macamaner plak saya ketika tidak sempat bersahur :

hehehe sebelum tdo saya da layan ESP dulu.. mmg menjadi kebiasaan / habit saya sebelum tdo mesti nak minum ESP + freshmilk + biskut².. (^_^)..

status di fb saya pada jam 12.27 am.. hehe


arghhhh terlajak plak untuk bangunan sahur.. huhuhu




status di fb pada jam 11.57 am ~ da setengah hari berpuasa..


alhamdulillah dapat gak berpuasa sunat.. xsempat update status kat fb.. smpai umah, trus ke dapur siapkan juadah buka puasa.. hehehe walaupun 'bersahur' pada tengah malam, alhamdulillah masih bertenaga sehingga masuk waktu berbuka..
credit : SALWA

Tips Kak N bagi mereka yang suka bangun sahur di hujung waktu Smile with tongue out
ikuti rahsia keluarga Kak N berpuasa bersama ESP & Performance drink...
Selain kurma, kami memastikan rumah kami lengkap dengan beberapa supplement terutamanya Energizing Soy Protien (ESP) dan Performance Drink. Sudah menjadi amalan kami sekeluarga , sebelum tidur saya akan membancuhkan satu tumbler ESP bersama Performance Drink untuk di minum seisi keluarga. Ini untuk mengelakkan anak-anak mengalami hidrasi dan bagus untuk kelembapan kulit. Selama bertahun juga kami menjadikan amalan, menyediakan segelas ESP dan Performance Drink bersama kurma sebagai pelengkap sahur dan berbuka.

Apa sebenarnya rasa ESP dan Performance bila dicampurkan? Rasa seperti air lasi (ala-ala vitagen) dan Addin & Nasa menggelarkan air ini ialah air aiskrim.

Boleh juga diamalkan bersama kurma diblend dan dicampurkan sekali dan ia menjadi rasa yang sangat lemak.

Benarkah kenyang dan bertenaga ? Alhamdulillah memang rasa perbezaan yang ketara bila kami terlepas langsung waktu sahur yang mana bangun sahaja sudah azan subuh :( sudah pasti tidak sempat untuk bersahur.

Jika bangun di saat akhir waktu imsak, kami hanya amalkan makan kurma 5-7 biji beserta segelas campuran ESP dan Performance. Ia juga sangat bagus untuk diamalkan oleh ibu yang mengandung dan ibu yang menyusukan anaknya.

credit : momma mia
 
Berminat mahu mencuba Shaklee? Boleh sms di 019-5257274 atau emailkan saya di syikin.nazri@yahoo.com atau pm saya di Facebook Kikin Nazri untuk mendapatkannya!
 

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...