* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Thursday 21 July 2011

Testimoni~ Dulu Kulit Bernanah Sekarang Licin with Shaklee

credit to mamafaiz.com

sebenarnya dah lama saya nak share kisah adik Iffa ni.. tapi saya je yg tak berkesempatan. sbb byk sgt testimoni yg nak dibaca... cerita ini direfer di sini ya linknya sbb ni bukan cerita direka2.... adik Iffa boleh jadi model shaklee ni.. dari kulit berjerawat bernanah.. alhamdulillah.. bersih kulit dah.. nampak gaya..awek keliling pinggang lah lepas ni ya. Jadi jika anda ada masalah kulit kronik, berjerawat menanah akibat resdung,etc. jom baca kisah Aizat ni..

______________________________________________

Cuba lihat perbezaan pada gambar di bawah ini?



Buat pengetahuan semua, gambar diatas adalah gambar adik Iffa sendiri, Aizat namanya. Adik iffa mengalami alahan kulit yang sangat teruk sehingga menyebabkan mukanya dan beberapa bahagian kulit di kaki di tumbuhi jerawat yang besar dan menanah. Masih Iffa ingat, Aizat pernah berselipar ke sekolah kerana tidak boleh menyarungkan kasut sekolah akibat nanah di kaki yang sgt teruk dan berbau. Jika dilihat memang rasa geli tapi Iffa sangat bersimpati dan runsing kerana ia menganggu Aizat yang ketika itu sedang menumpukan perhatian di Sekolah sebagai pelajar Ting 5.


Pelbagai rawatan modern telah dibuat, ubat dimakan kesannya berkurang tetapi bila habis ubatnya, kembali seperti biasa.. Kata doctor kerana sinus a.k.a resdung. iffa juga pernah membawa Aizat untuk berbekam membuang darah kotor.. kasihan rasanya ditoreh2 dibahagian jerawat itu..bagi yang tidak pernah berbekam pasti ngeri melihatnya. Namun alhamdulillah, Iffa berjaya mencari penawar buat adik Iffa. Kerana yakin keberkesanan produk Shaklee Iffa telah susunkan jadual pemakanan untuk adik bagi beberapa produk tertentu. Apakah produk-produknya? Bagi masalah kulit seperti Aizat (Berjerawat, nanah/resdung dan berminyak serta sensitif), Ini adalah Supplement yang Iffa syorkan buat anda:

  1. Shaklee Vita - C
  2. Shaklee Vita - E
  3. Shaklee Alfalfa Complex
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake
Berapa lama masa diambil utk menampakkan kesan? Bagi Aizat, bulan pertama mengambil Set diatas telah mula memberikan kesan positif dimana, kulit yang bernanah mulai kering. Kini Aizat telah consume Meal Shake untuk bulan ke-3 (3 canister) dan kulit Aizat semakin cerah (tidak lagi kusam), semakin licin, tidak lagi tumbuh jerawat (jika ada sgt terkawal katanya pada Iffa ketika berjumpanya baru-baru ini). Makin ramailah girlfriend yang datang kan adik sayang...Hati - Hati ya =)
________________________________________________



Bagi yang berminat untuk mendapatkan Set ini, sayajuga menyediakan ia didalam bentuk Loose Pack atau mudah dipanggil Euphoria Mini Pack selama sebulan.

Shaklee Vita - C : 30 tabs
Shaklee Vita - E : 30 caps
Shaklee Alfalfa Complex : 90 tabs
Shaklee Vanilla Meal Shake : 1 canister

Manakala untuk Full Pack (for 4-6 months) :
  1. Shaklee Vita - C : 180 tabs
  2. Shaklee Vita - E : 120 caps
  3. Shaklee Alfalfa Complex : 330 tabs
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake: 1 canister
Berminat nak mencuba? Boleh sms di 019-5257274 atau emailkan saya di syikin.nazri@yahoo.com atau pm saya di Facebook Kikin Nazri untuk mendapatkannya!

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...