* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 10 April 2012

Anak Anda Memilih Makan? Macam Mana Nak Buat Nih?

Anak anda memilih makan? Adoii..payahnya nak memikirkan cara untuk bagi anak makan. Risau pula bila melihat berat anak tak naik-naik..maintain kurus..Ibu mana yang tak susah hati bila anak tak mahu makan, monyok, apa lagi kalau sembelit dan masalah kesihatan yang lain.

Jangan risau..Anda boleh mencuba Mealshakes Shaklee..Mungkin ianya dapat membantu masalah anak anda. Jom kita baca perkongsian daripada 2 orang ibu muda mengenai Mealshakes..


Apa itu MealShakes?


Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga: 
•    Sarapan segera yang berkhasiat  
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli  
•    Hidangan segera untuk para atlet  
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa  
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.


Meal Shakes Shaklee adalah salah satu pilihan pemakanan yang diberi jolokan ‘easy-on-the-go meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan kandungannya yang lengkap membekalkan nutrient keperluan harian.

Meal Shakes sesuai untuk kanak-kanak yang aktif dan tak boleh duduk diam. Sesuai juga buat mereka yang tidak sempat mengambil sarapan dan hidangan yang seimbang. Juga membekalkan nutrisi kepada mereka yang sukar untuk menelan supplemen dalam bentuk pil terutama warga tua.

Ibu bapa yang prihatin tentunya mahukan yang terbaik untuk anak-anak.
Jangan sembarangan memberikan mereka makanan tambahan. Pastikan ianya dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan jangka panjang kepada kesihatan mereka.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




*******************************************
Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE facebook fanpage Cantik & Sihat (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb, Kikin Nazri
3. Emel syikin.nazri@yahoo.com
4. SMS saya di 019-5257274. 

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...