* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Saturday 11 February 2012

Sijil Halal Terbaru Shaklee 2012

Alhamdulillah, versi terkini Sijil HALAL untuk produk Shaklee yang telah dikeluarkan oleh ISA (Islamic Services of America) yang bertarikh 06 Februari 2012, kini boleh didapati di lama web rasmi Shaklee Malaysia. Dan ISA itu sendiri telah diiktiraf oleh JAKIM

* Sila klik DI SINI untuk download sijil HALAL terbaru ini.

(Date Issued : 06-Feb-2012)

Buat pengetahuan anda, produk yang tersenarai di dalam sijil HALAL ini ialah produk yang dipasarkan oleh Shaklee (M) sahaja, dan tidak semua produk Shaklee worldwide ada dijual di Malaysia, meskipun anda boleh menjumpainya di negara jiran, Singapura.

Islamic Services of America (ISA) adalah satu badan Islam di Amerika Syarikat yang diiktiraf oleh JAKIM.

Boleh lihat di laman web JAKIM untuk meyakinkan diri anda lagi. Lihat mukasurat 33. Senarai ini adalah yang telah dikemaskini pada 31 July 2011.



Jika anda masih meragui tentang ke'HALAL'an Shaklee, silalah rujuk kepada pengedar Shaklee yang sah, dan menjual produk Shaklee dengan ilmu. InsyaAllah, kami boleh jelaskan kekeliruan anda.

*Rujuk: http://www.rahsiavitamin.com/search/label/Shaklee%20HALAL
credit to RahsiaVitamin
*******************************************
Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE facebook fanpage Cantik & Sihat (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb, Kikin Nazri
3. Emel syikin.nazri@yahoo.com
4. SMS saya di 019-5257274.

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...