* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 1 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013!!




Selamat Tahun Baru 2013! 
Cepat betul masa berlalukan..macam2 yang kita dah lalui suka duka pahit manis sepanjang tahun 2012..
Umur saya juga sudah masuk 3 series tahun ni..huhu..
Tahun lepas pun ada azam jugak, ada yang tercapai, ada jugak tak capai ..kuikui..;p
Tapi takpe biarlah yang lepas berlalu..yang tak tercapai tahun lepas saya carry forward tahun ni..aci tak??hehe
 Sekarang kita tumpuankan 2013..segala planning, impian perlu diatur dengan strategi yang mantap supaya azam dan impian tahun ini akan tercapai juga..
InsyaAllah..Semoga Allah S.W.T. mempermudahkan segalanya urusan..

Diharapkan pada tahun ini akan  membawa rezeki yang melimpah-limpah dari Illahi dan diberi kesihatan yang baik dan ceria selalu, lebih banyak rahmat dan sejahtera dalam hidup kita dan keluarga kita.Amin.

Alhamdulillah..tahun 2013 adalah ulangtahun tahun kedua saya bersama Shaklee..syukur kerana masih lagi dipanjangkan nyawa dan diberi kesihatan yang baik..Seluruh famili saya dan famili mertua tak lupa jiran tetangga sudah berjaya saya 'shakleekan'..hehe..Saya juga akan kongsikan segala kebaikan supplement Shaklee ini bersama anda semua.
Jom kawan-kawan kita pastikan tahun 2013 kita mendapat tubuh yang sihat, hidup yang lebih ceria disamping keluarga tersayang! peace! ;)
 

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...