* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Tuesday 28 August 2012

Respon Positif Dari Pengamal Collagen Powder..Sangat Teruja!

Shaklee Collagen Powder memang hot! Sejak dilancarkan Jun lalu, ramai yang jatuh cinta dengan produk ini. Jom baca beberapa respon dari pengguna tegar collagen powder ni..

Sebelum tu, saya ingin kreditkan penghargaan kepada KakCery, respons2 POSITIF ini saya share dari blog beliau :)


Testi dari pengguna yang sudah jatuh cinta dengan kolagen Shaklee

Komen yang memberikan feedback untuk eyebag

Kesan pada kulit dan sembab mata
Kesan pada kulit dan juga susu ibu

Kesan kolagen pada susu ibu

Alhamdulillah, respons yang sangat memberangsangkan. Ini bukannya jaminan dari saya, tapi ini hanyalah pendapat dan komen para pengguna yang telah mencuba kolagen Shaklee ini. Nak tau bagaimana cara2 membuat masker dari kolagen? PM saja saya, nanti saya bgtahu cara-caranya :) Tak cuba tak tau kan? Bila dah cuba PASTI JATUH CINTA!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


*******************************************
Untuk konsultasi dan segala pertanyaan, anda boleh:

1. LIKE facebook fanpage Cantik & Sihat (anda mungkin bertuah memenangi hadiah dari saya dengan hanya perlu LIKE sahaja)
2. PM saya di fb, Kikin Nazri
3. Emel syikin.nazri@yahoo.com
4. SMS saya di 019-5257274.   

No comments:

Post a Comment

...Saya Suka Cantik & Sihat...